Lär känna mig

En liten presentation kanske skulle vara på tiden?
Namn: Mattias Sörensson
Skola: Per Brahe
Intressen: Självklart fotboll!
Flickvän: Klara, den bästa som finns.

Jag spelar själv fotboll, och har positionen inner mittfältare. En mycket viktig postion i ett fotbolls lag. Jag tycker själv att mitt lag är bra och att vi spelar riktigt bra tillsammans.
Jag och mina kollegor här på bloggen, är sjukt intreserade av fotboll och är relativt allmänbildade inom fotboll må jag lov att säga. Vi lägger ner mycket tid på bloggen och den är en del av vårat liv, nu för tiden. Vi vill att så många som möjligt ska upptäcka våran Blogg. Vi är hemskt tacksamma för alla som läser den!

Undrar du något mer om mig/oss? Mejla mig : [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0