Här är jag!!

Namn: Fredrik Per Rendahl

Skola: Per Brahe Gymasiet i Jönköping

Linje: Samhäll/Media och 12an

Intressen: Fotboll"Och det brinner jag för":P

Moderklubb: Mariebo IK

Flickvän: Ingen för tillfället men jobbar på det, har gjort det ett bra tag

Bästa Minne:USB

Motto: Shiet happens when you party naked

Jag är en kille som brukar kolla på lite fotboll, ganska ofta. Gillar att skriva och referera även om det är ganska jobbigt. Har spelat fotboll hela mitt liv sen jag var sex i Mariebo IK, livets klubb med livets lagkamrater.Älskar dom.

                                                                                                                                             /Fredrik Rendahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0