9/12

När jag idag kom hem från skolan satte jag mig och kollade lite på en gammal match mellan Arsenal och Inter. En sak som gjorde mig lite fundersam var att Obafemi Martins som 18-åring var den absolut mest imponerande spelaren på plan, han stod för ett av 3 mål i första halvlek och ett otroligt spel med finess, kretaivitet, mod och engagemang. Hans snabbhet var otrolig, han hade absolut inga problem med att komma igenom Arsenals backlinje. Observera att han bara var 18 år vid matchen. Efter hans flytt till Newcastle tycker jag han sple sjönk lite men är nu på väg upp igen efter 5 mål på 11 matcher och jag önskar självklart honom all lycka.

Just nu tittar jag på Top-Model, fråga mig inte varför. Och när jag väl skriver kan jag ääven nämna att Henke ryktena till Aston Villa var tagna ur luften, detta har O'Neill konstaterat.


Kommentarer
Postat av: Pool-fan

Intressabt!

2008-12-20 @ 12:15:51
URL: http://morethanagame.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni är så J Ä V L A duktiga..fettgrymma boyz

2008-12-28 @ 16:01:03
URL: http://stellafaith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0